Педагогтер жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесі » Жетісу облысы Сарқан ауданы К.Д.Ушинский атындағы орта мектеп
Жетісу облысы
Сарқан ауданы білім бөлімінің
"К.Д.Ушинский атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7284) 32-14-43
Нашар көрушілер
нұсқасы
08
февраль
2023

Педагогтер жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесі

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы
Қазақстан Республикасының Оқу –ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы № 382 бұйрығы
Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне
№ 20317 болып енгізілді
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ ПЕДАГОГТЕРІ ЖҮРГІЗУ ҮШІН МІНДЕТТІ ҚҰЖАТТАРДЫҢ ТІЗБЕСІ
Педагогтер құжаттарды қағаз немесе электрондық (білім беру ұйымы электрондық жүйеге қосылған кезде) форматында толтырады. Электрондық форматта толтыру кезінде қағаз нұсқа талап етілмейді.
      Электрондық цифрлық қолтаңба құжаттарды электрондық форматта жүргізген және электрондық жүйеге қосқан кезде қол мен мөрге теңестіріледі.
      МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ ЖӘНЕ МЕКТЕПТЕРДІҢ (лицейлердің, гимназиялардың) МЕКТЕПАЛДЫ СЫНЫПТАРЫНЫҢ ПЕДАГОГТЕРІ:
     осы бұйрыққа2-қосымшаға сәйкес тәрбиеші қазақ тілі мұғалімімен, дене шынықтыру жөніндегі нұсқаушымен, музыкалық жетекшімен бірлесіп:
1)оқу жылы басталғанға дейін бір рет ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және ҚР Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде оқу жылына арналған ұйымдастырылған қызметтің ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАРЫН әзірлейді ;
2)апта сайын тәрбие –білім беру процесінің ЦИКЛОГРАММАСЫН жасайды;
3)оқу жылының басында бір рет баланың оқу жылына арналған ЖЕКЕ ДАМУ КАРТАСЫН әзірлейді және диагностиканың (бастапқы, аралық, қорытынды бақылау) нәтижелері бойынша жеке даму картасына өзгерістер енгізеді.
ОРТА ЖӘНЕ АРНАУЛЫ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ ПЕДАГОГТЕРІ ЖҮРГІЗУ ҮШІН МІНДЕТТІ ҚҰЖАТТАРДЫҢ ТІЗБЕСІ
Құжаттарды педагогтер қағаз немесе (білім беру ұйымы электрондық жүйеге қосылған жағдайда) электрондық форматта толтырады. Электрондық форматта толтыратын жағдайда қағаз нұсқа талап етілмейді.
      Электрондық цифрлық қол электрондық жүйеге қосылған және құжаттар электрондық форматта жүргізілген жағдайда, мөр мен қолға теңестіріледі.
      БАРЛЫҚ ОҚУ ПӘНДЕРІНІҢ ПЕДАГОГТЕРІ:
      күн сайын сабақ кестесіне сәйкес:
      1) 1-4 сыныптарға арналған cынып журналын, 5-11 (12) сыныптарға арналған сынып журналын, факультативтік сабақтар, үйде оқыту журналын, мектепалды сыныптардың журналын (қағаз немесе электрондық форматта);
      2) қысқа мерзімді (сабақ) жоспарды (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында) жүргізеді.
      оқу жылы басталғанға дейін бір рет:
   1) пәндер бойынша орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарды (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында);
      2) тәлімгерлік жоспарын (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында) әзірлейді;
тоқсандық қорытындысы бойынша:
      автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын және бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдауды жүргізеді (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында);
      оқу жылының қорытындысы бойынша бір рет:
негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіндегі оқыту курсы үшін емтихан хаттамасын жүргізеді
      9 (10), 11 (12) сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттау хаттамаларын (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында);
2.Сынып жетекшісі:
      оқу жылы басталғанға дейін бір рет және оқу жылы ішінде:
      сынып жетекшісінің жұмыс жоспарын (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында) әзірлейді және іске асырады;
      тоқсандық және оқу жылының қорытындысы бойынша:
      1) 1-4 сынып білім алушысының үлгерім табелін, 5-11 (12) сынып білім алушысының үлгерім табелін (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында);
      2) білім алушының жеке іс қағазын (қағаз немесе электрондық форматында) жүргізеді.
    
  3. Әлеуметтік педагог:
      оқу жылы басталғанға дейін бір рет және оқу жылы ішінде әлеуметтік педогогтің оқу жылына арналған жұмыс жоспарын (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында) әзірлейді және іске асырады;
      оқу жылы ішінде:
      1) мектептің әлеуметтік паспортын (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында);
      2) мектептегі білім алушылар туралы мәліметті (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында) жүргізеді.
4. Педагог-психолог:
      оқу жылы басталғанға дейін бір рет және оқу жылы ішінде:
      педагог-психологтің оқу жылына арналған жұмыс жоспарын (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында) әзірлейді және іске асырады;
      оқу жылы ішінде:
      1) психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналын (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында);
      2) педагог-психологтің консультациясын есепке алу журналын (қағаз немесе электрондық форматта сөз немесе pdf форматында) жүргізеді.
5. Басшының (директордың) қызмет бағыттары бойынша (оқу, тәрбие жұмысы, бейіндік оқыту, ақпараттық технологиялар жөніндегі) орынбасары:
      оқу жылы басталғанға дейін бір рет:
       1) тәрбие жұмысы жоспарын (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында);
      2) Мектептің даму бағдарламасы (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында);
   3) педагогтердің оқу жүктемесі (тарифтеу) туралы мәліметтерді (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында);
      4) мектепішілік бақылау жоспарын (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында);
      5) оқу жұмыс жоспарын (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында);
      6) педагогтердің жеке құрамын есепке алу кітабын (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында);
      7) оқу-тәрбие жұмысы жоспарын (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында) әзірлейді/толтырады.
      оқу жылының ішінде қажеттілігіне қарай:
      1) ауыстырылған сабақтарды есепке алу журналын (қағаз немесе электрондық форматта);
      2) білім алушыларды жазатын алфавиттік кітапты (қағаз немесе электрондық форматында);
      3) кеткен және келген білім алушыларды есепке алу кітабын (қағаз немесе электрондық форматында);
   4) бұйрықтарды тіркеу кітабын (негізгі қызмет, жеке құрам, оқушылар қозғалысы бойынша) (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында);
      5) педагогикалық және ғылыми-әдістемелік кеңес хаттамаларын әзірлейді/жүргізілуін қадағалайды.
      оқу жылының соңында бір рет:
      1) негізгі орта мектепті бітіргендігі туралы аттестатты есепке алу және беру кітабын (қағаз немесе электрондық форматында);
      2) жалпы орта білім туралы аттестатты есепке алу және беру кітабын (қағаз немесе электрондық форматында);
      3) білім алушылардың үлгерім табельдерін есепке алу кітабын (қағаз немесе электрондық форматында);
    4) мақтау қағаздарын және мақтау грамоталарын беруді есепке алу кітабын (қағаз немесе электрондық форматында) толтырады.
6. Басшы (директор):
      оқу жылы басталғанға дейін бір рет: тәрбие жұмысы жоспарын, мектептің дамыту бағдарламасын, оқу-тәрбие жұмысы жоспарын, мектепішілік бақылау жоспарын, жұмыс оқу жоспарын бекітеді (қағаз түрінде немесе word немесе pdf электрондық форматта);
      Тәлімгерлік жоспарын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 160 бұйрығымен бекітілген Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20486 болып тіркелген) сәйкес қосымша ақы алатын педагог толтырады.
      Ата-аналар жиналысының, педагогикалық және ғылыми-әдістемелік кеңестің хаттамалары Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 703 қаулысымен бекітілген Мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарда құжаттама жасау, құжаттаманы басқару және электрондық құжат айналымы жүйелерін пайдалану қағидаларына сәйкес (қағаз немесе электрондық word немесе pdf форматында) жүргізіледі.
      Негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіндегі оқыту курсы үшін емтихан хаттамасы "Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5191 болып тіркелген) бекітілген 3-қосымша нысанына сәйкес жүргізіледі.
7. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияда:
тіркеуші осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес балалардың консультацияға алдын ала жазылу журналын жүргізеді;
мамандар, педагогтер осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес баланың даму картасын толтырады.
8.Психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінде және оңалту орталықтарында мамандар:
жеке даму бағдарламасын, түзету және дамыту бағдарламасын әзірлейді;
баланың болу есебін жүргізеді;
баланың дамуының қысқаша тарихын толтырады;
осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес психофизикалық дамуды бағалау хаттамасын жасайды.
9.Аутизм орталықтарында мамандар:
оқу жұмыс жоспарын, баланы дамытудың жеке жоспары – “Ерте қолдау” бағдарламасын әзірлейді;
психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның қорытындысы бойынша балаларды тіркеу журналын жүргізеді, Тіркеу нысанын, Баланың даму картасын, Прогресс мониторингін толтырады;
Ата-аналар үшін ұсынымдар әзірлейді.